Σάββατο, 4 Απριλίου 2009

Το φαγανό καναρίνι

Η παληοπαρέα είχε καιρό να συναντηθεί εκτός των τειχών. Η πρόσκληση ήταν σαφής. Θα βρεθούμε «σαν άνθρωποι ».Όποιος/α ήθελε μπορούσε να προσκομίσει συνοδό αρκεί ,ο/η συνοδός, να μην είχε επίσημη ιδιότητα. Οι παραβάτες θα απεκλείοντο από την επόμενη μάζωξη.
Η συντονίστρια είχε «κουβαλήσει» και μια φίλη της. Προφανώς με γερανοφόρο όχημα. Η τύπισα πρέπει να υπερέβαινε τις 120 οκάδες. Κάπνιζε σα φουγάρο κι έπινε σα λιμενεργάτης. Το θωρηκτό, παρεμπιπτόντως ειπείν, έκανε και τις απλωτές του σ’ όποιον ατυχή είχε τη φαεινή έμπνευση να βρεθεί στο πεδίο βολής του.
Σύντομα δημιουργήθηκε γύρω της ένας κλοιός κενών καθισμάτων. Είτε με το πρόσχημα της επείγουσας ούρησης είτε με την ευκαιρία της ανόδου στην πίστα για καμιά τσιφτετελιά, επιστρέφοντας, όλοι επέλεγαν διαφορετική θέση αρκετά μακριά από το βεληνεκές του θωρηκτού.
Η ώρα περνούσε και το κέφι δούλευε στο ρελαντί. Ώσπου το θηρίο παίρνει τη μεγάλη απόφαση ν ανέβει στην πίστα.. Η ορχήστρα έπαιζε μια ζεϊμπεκιά. Τρομοκρατημένοι οι πρώτο τραπέζι πίστα καθήμενοι οπισθοχωρούν φοβούμενοι τις συνέπειες κάποιου παραπατήματος του θηρίου. Όμως ο θηλυκός Πάγκαλος κάνει τη μεγάλη έκπληξη. Αντί χορευτικής γυροβολιάς αρπάζει το μικρόφωνο κι αρχίζει να κελαηδάει. Την αρχική παγωμάρα σύντομα διαδέχεται ενθουσιασμός. Το λαρύγγι της χοντρέλως πάλλεται σαν τις χορδές Στραντιβάριους στα χέρια βιρτουόζου βιολιστή. Τραγουδάει από Σακελλαρίου μέχρι Μητροπάνο και Καζαντζίδη. Ένα μαγαζί παραληρεί μετά από κάθε σολάρισμα της καλλικέλαδης, παροτρύνοντάς τη με φωνές «κι άλλο, κι άλλο!» Η «καλλιτέχνις» παίρνει φόρα και τα δίνει όλα. Οι θαμώνες επευφημούν λες και βλέπουν τον τελικό του Euro του 2004. Κι όταν τελικά το αηδόνι αποφασίζει να σιωπήσει οκτώ νταβραντισμένοι το σηκώνουν στα χέρια σα πούπουλο και το περιφέρουν εν είδει γύρου του θριάμβου σ’ όλο το μαγαζί.
Το βουνό κάποια στιγμή επιστρέφει στη βάση του. Τα κενά καθίσματα γύρω του σύντομα καταλαμβάνονται από ενθουσιασμένους πελάτες που σπεύδουν να το συγχαρούν. Στο πρόσωπό του διαγράφεται ένα ηδονικό χαμόγελο. Στα δικά μας μια έκφραση δαρμένου σκυλιού.

31 σχόλια:

  1. Κάποτε θα πρέπει να γραφτεί μια πραγματεία περί Πάχους. Όχι ιατρική. Φιλοσοφική. Όχι ρατσιστική. Ανθρωπιστική. Όχι θρησκευτική. Ψυχαναλυτική. Και όλα αυτά μαζί. Με τα όχι τους. Άιντε καλή αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν πιστεύω το παραπάνω να το εισέπραξες ως ρατσιστικό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.neoforum.gr/

    μπουουουουουουουουουχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βεβαίως και όχι. Και τέλος πάντων μ' αυτά πολιτικαλι κορέκτ, δεν τα πάω καλά. Ρατσισμός είναι να σου δίνω π.χ. δουλειά γιατί είσαι χοντρός, μαύρος, γυναίκα, αλβανός. Να σου πουλάω χάπια αδυνατίσματος και να χτίζω Μακ Ντόναλντς. Να σε κάνω να θέλεις να γίνεις λευκός για να ξεφύγεις από τα γκέτο που σου φτιάχνω. Να σε κάνω ισότιμο στην εργασία για να έχω κι άλλους υποτελείς που θα εξυπηρετούν το συμφέρον μου. Να σου προσφέρω καλύτερη ποιότητα ζωής, με αντάλαγμα να γίνεσαι ο αποδιοπομπαίος τράγος μου, όποτε σε χρειάζομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πάντως, ρατσιστής δεν είμαι. Αυτοί είναι χοντροί!
    (ρατσιστικό αλλα καλό!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ο καθένας έχει τη χάρη του και τα κουσούρια του τι να κάνουμε τώρα; Δεν είναι όλα τα πλάσματα ίδια, ούτε τα ρομποτ είναι ίδια κι αυτά ακόμα διαφέρουν ανάλογα με τη σειρά παραγωγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι η επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χα! δεν πρόλαβες να δεις τη διπλη άρνηση που είχα στην πρόταση. Ευτυχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα

    Ο ρατσισμός έχει μόνο επιφανειακή σχέση με χοντρούς, κοντούς, μαύρους, κίτρινους κ.λπ. Είναι δε σαφές χαρακτηριστικό του πολιτισμού της κλοπής, δηλαδή του δυτικού.
    Στην πραγματικότητα ο όρος καλύπτει ένα ζήτημα πολιτικής. Προϋποθέτει έναν αυτοχαρακτηριζόμενο «ανώτερο πολιτισμό» ο οποίος για ευνόητους λόγους θέλει να καρπωθεί τις πρώτες ύλες και τις πλουτοπαραγωγικές πηγές της Ανατολής, τις οποίες η Δύση δεν διαθέτει. Προς τούτο βάζει μπροστά τον «εκπολιτισμό» των «κατωτέρων» και «υπανάπτυκτων». Ο Κίπλινγκ εμφορείτο από το υψηλό ανθρωπιστικό καθήκον να εκπολιτίσει τους Ινδούς. Στην θέση του Κίπλινγκ οι σημερινοί διεθνείς οργανισμοί καί ΜΚΟ εκτιμούν ότι όλη υδρόγειος είναι γεμάτη από τους «Ινδούς» του Κίπλινγκ και προσπαθούν να τους «εκπολιτίσουν»

    Πως με βρίσκεις usound; Αρκετά σύντομος έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βελτιώνεσαι. Αλλά πρέπει να χάσεις πολλά κιλά ακόμη........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ζήτω η μπούρκα ( έχω μείνει πετσί και κόκκαλο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν νομίζω ότι στην Κίνα του 665 μΧ έλειπαν οι διακρίσεις αυτού του τύπου. Άρα δεν θα μπορούσα να θεωρήσω "Δυτικό" τον ρατσισμό. Κάθε κοινωνία έχει τους δικούς της απόβλητους και κατώτερους για να αισθάνεται καλύτερα και να λειτουργεί αρμονικότερα. Έτσι διαμορφώνεται ένα σύστημα αξιολόγησης. Ορίζεται το καλό και το κακό, το χρήσιμο και το άχρηστο, το όμορφο και το άσχημο. Ο ρατσισμός είναι μέρος αυτής της έμφυτης τάσης. Το πάχος κάποτε ήταν συνώνυμο του κάλλους. Όταν η πείνα ήταν συνώνυμη της φτώχειας και της πταπεινής καταγωγής. Δείτε τις γυναίκες του Ρέμπραντ, της Αναγέννησης. Οι κοινωνίες αλλάζουν, οι αξίες αλλάζουν, η Τζέιν Φόντα κάνει αερόμπικ, το να είσαι αδύνατος κοστίζει πιο πολύ από το να είσαι χοντρός. Ποιά είναι η θέση του Χοντρού το 2009; Και με αυτό το κρίσιμο ερώτημα θα κλείσω τη σημερινή παπαρολογία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όποια και του ασχημου ή του φτωχου σε εναν κοσμο που το εχειν και το φαινεσθαι εχει τοσο μεγαλη σημασια .

    " -Μην απελπιζεσαι ασχημοπαπο ! Η ενταξη των διαφορετικων στην κοινωνια ειναι εφικτη.
    - Αρκει να βρεθει η κοινωνια...... "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σωστός ο Ζάρας. Να το εξειδικεύσω λίγο, στο ζήτημα τους πάχους. Εδώ δεν τίθεται ζήτημα ρατσισμού. -Τί είναι δηλαδή οι χοντροί, ιδιαίτερη ράτσα ? Ούτε τον αποκλείει κανείς τον χοντρό, από τίποτε. Εδώ ο άλλος εξελέγη πρωθυπουργός. -Πού τον βλέπετε εσείς τον ρατσισμό ? Ο χοντρός είναι απλώς άτυχος. Η από το μέσο όρο απόκλισή του είναι εμφανής, με τη μία. Άρα, όταν βλέπεις ένα χοντρό, λες απλά "να ένας χοντρός". Δεν σημαίνει κάτι αυτό το σχόλιο. -Πώς να τον πείς δηλαδή ? -Στυλάκι ? Όπως εάν δεις μια ωραία γκόμενα, θα πεις "να μια γκομενάρα" ή δεν ξέρω τί άλλο, εις "-άρα". Ούτε αυτή κρύβεται. Ή όπως, εάν δεις έναν πούστη, θα πείς "να μια πουστάρα", αλλά ο πούστης δεν φαίνεται πάντοτε. Μερικοί, οι λεγόμενοι και κρυφόπουστες, έχουν κώλο-φαράσι, αλλά ξέρουν να κρύβονται. Και τελικά, τί σημαίνει χοντρός ? Οι μισοί φίλοι μας είναι χοντροί. Το τρώνε όλο το φαϊ τους. -Τί να κάνουμε τώρα ? -Να τους βάλουμε φίμωτρο ? Είναι φίλοι μας, όμως. Έκοψε κανείς κάποιον από φίλο, επειδή ήταν χοντρός ? Όχι βέβαια. Λοιπόν, η αλήθεια είναι ότι αυτή την ανυπόστατη θεωρία περί ρατσισμού την ανακάλυψαν οι χοντρές, για να εκδικηθούν τους γκόμενους που έχασαν. Σου λέει "αν δεν τα φτιάξεις μαζί μου (sic) είσαι ρατσιστής". Oμολογείς ότι είσαι ρατσιστής και δρόμο. Κι έτσι, η θεωρία παγιώνεται.
    Και μια ιστορία που θυμήθηκα. Πριν καμμιά δεκαριά -ή δεκαπενταριά ?- χρόνια, έχω πάει σ' ένα πάρτυ μ' έναν φίλο. Μου λέει στ' αμάξι "κοίτα, είναι εκεί μια Λίζα που θέλω να διπλαρώσω, αλλά έχει μια φίλη-κολιτσίδα, τη Γιάννα, μια βαρέλω. Κάνε μου τη χάρη, πιάσε την κουβέντα στη χοντρή, μπας και βρω ευκαιρία με την άλλη". -Εντάξει ? Εντάξει. Πάμε στο πάρτι, από δω ο Swear, από δω ο η Χοντρο-Μπέρθα, πιανουμε την κουβέντα με τη χοντρή. Πολιτικός Μηχανικός η χοντρή, δηλαδή χέστηκα. Μου τα ζαλίζει κάνα δίωρο με το τεχνικό της γραφείο (παρότι δεν εξεδήλωσα ενδιαφέρον να κτίσω, μήτε σκυλόσπιτο). Λέω στον άλλον "φίλε, τελείωσε η βάρδια, βαρέθηκα". Πάει αυτό, καληνύχτα, καληνύχτα.
    Περνάει κάνα δίμηνο. Με παίρνει τηλέφωνο ένας φίλος από το στρατό. Μεταξύ άλλων μου λέει "-έμαθα ότι γουστάρεις και μια φίλη μου". -Πού να πάει το μυαλό μου ? -Ποιά φίλη ρε ? -Τη Γιάννα -Ποιά Γιάννα ? Την τάδε ντε, την Πολιτική Μηχανικό. Α! Πες καλέ τη χοντρή από το πάρτυ, να καταλάβω ! Ε, και τί τρέχει με τη χοντρή ? Ποιός τη γουστάρει ? -"Εσύ", μου λέει ο βλάκας, "την φλέρταρες κιόλας". Νόμιζα ότι έκανε πλάκα, αλλά αυτός σοβαρολογούσε. ΕΤΣΙ του είχε πει η χοντρή. Ότι την φλέρταρα ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ! Ε, ποτέ ! Μου ανεβηκε το αίμα στο κεφάλι. Και τώρα που το θυμήθηκα, πάλι μου ανεβαίνει. Ο Μόμπυ Ντικ είχε πει ψέμματα, για μένα. Τότε, για πρώτη φορά στη ζωή μου, κατάλαβα πώς θα ένοιωθε ο θαλασσόλυκος, ο Ahab.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και για να απαντήσω και στο ερώτημα της Απολογίας, "ποιά θα είναι η θέση του Χοντρού, το 2009 ;".

    Απαντώ : -Πρώην Πρωθυπουργός, πρώην Αρχηγός Κόμματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φίλους χοντρούς έχουμε όλοι. Φίλες χοντρές όμως?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εμένα δηλαδή γι' αυτό δε με κάνετε παρέα;
    Τυχαίνει να είμαι λίγο ευτραφής, τι να κανω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θά επιμείνω. Άλλο μιά διάκριση λόγω βάρους, εξωτερικής εμφάνισης, η δεν ξέρω εγώ τι άλλο και άλλο ρατσισμός. Η χρησιμοποίηση του όρου σε άσχετες με το φαινόμενο καταστάσεις είναι αποπροσανατολιστική. Με αυτή την λογική, που δεν καταλαβαίνω, θα έπρεπε να θεωρούνται ρατσιστές οι έχοντες και κατέχοντες σε σχέση με αυτούς που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα, αφού απαξιώνουν και εκμεταλλεύονται συστηματικά τους οικονομικά ασθενέστερους. Ο ρατσισμός αναφέρεται σε υποβιβασμό και διάκριση λόγω "φυλής" και σαν φαινόμενο που συνόδευσε την αποικιοκρατία –όπως το εξήγησα προηγουμένως - έχει σαφώς δυτικές ρίζες. Από την ανατολική Μεσόγειο μέχρι την Κίνα, οι κοινωνίες υπήρξαν απείρως ανεκτικώτερες των δυτικών γιατί ήσαν αυτάρκεις. ( μέχρι την στιγμή που άρχισαν να εκδυτικοποιούνται ).
    Θα το χοντρύνω τώρα -χωρίς να είμαι χοντρός -
    Να υποψιάζομαι πως υπάρχει στο πρόγραμμα εκστρατεία αναδρομικής καταδίκης της Κίνας για την συμπεριφορά της το 665 μ.Χ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να βάλουμε τα πράγματα σε κάποια τάξη γιατί θα χάσουμε τον μπούσουλα. Εξ ορισμού η λέξη ρατσισμός δηλώνει φυλετική διάκριση. Σε διασταλτική ερμηνεία μπορεί να ενσωματώσει και τη θρησκευτική ή πολιτισμική .Η λέξη διάκριση έχει πιό ευρεία ερμηνεία , δεν ενοχλεί η εκφορά της, ηχεί κοσμίως. Άρα ο ζάρα καλά τα λέει.
    Η μαλακία είναι άλλο πράμα. Απαντάται σε πληθυσμούς ατόμων φανατικών, βλακών και κολλημένων. Παραδείγματα: Ο ψηλός μαλάκας διαμαρτύρεται γιατί ενώ οδηγεί σαν τον Φιτιπάλντι δεν τον πήραν στη Formula 1. Πού να σε χωρέσει το κόπκιτ, ρε ούφο? Η χοντρή μαλακισμένη ενίσταται για τη μη πρόσληψή της σε αεροπορική εταιρέια. Κι αν σφηνώσεις στο διάδρομο μωρή, πώς θα ξεμπερδέψουμε? Ο κοντός μαλάκας ωρύεται γιατί βάλανε το καλάθι ψηλά και δεν μπορεί να καρφώσει. Κι ο μαλάκας αντικαπνιστής γιατί καπνίζει ο διπλανός του στο γήπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Με παρακολουθείς και στο φόρουμ, Καλαμπαλίκη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. γρηγορη καλησπερα στους αραπηδες.γιουσαουντ ο καλαμπαλικης εχει ενα ιδιοτυπο χιουμορ,που μαλλον το γουσταρω.γραφε ομως βρε αδερφε παραπανω απο δυο τρεις γραμμες και γραφε στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ.μπορεις. βεβαια το γεγονος οτι δεν γραφεις με το κανονικο σου νικ,σε κατατασσει στα κιταπια μου στην κατηγορια της κοτας.ετσι για να ξηγιωμαστε .τελος παντων,ισως καλυτερα κοτα απο αρκουδα.καληνυχτιζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το θέμα εξαντλήθηκε ή εγώ είμαι εξαντλημένη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτα ειναι τ'αποτελεσματα της κραιπαλης.Ακολουθει τουλαχιστον 24ωρος υπνος και στην συνεχεια οξεια τεμπελιτιδα,Απολογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. βρεχει εδω. καλο μεσημερι.

    http://www.youtube.com/watch?v=A_YE5b8nwFs

    ΑπάντησηΔιαγραφή