Κυριακή, 14 Ιουνίου 2009

Το χούι κι ο Συκουτρής





«Άντε πάλι. Θ’ αρχίσει τα σαλιαρίσματα ο κουνιστός».
Παρέα δεν είχε, μόνος του φιλοσοφούσε, είχε και την πλάκα του ο ντιγκιντάγκας, τον άφησε να καθίσει δίπλα του.
-Θα πιεις κάτι; τον ρώτησε.
-Ναι. Ουίσκι με μπόλικα παγάκια και νερό ως απάνω.
-Πολύ το νερώνεις, αδελφάκι μου.
-Κι οι αρχαίοι το ίδιο έκαναν.
-Όλο στους αρχαίους το πας. Σε συμφέρει;
Μειδίασε ο νεανίας.
-Προϊόν πολέμου.
-Δεν σε πιάνω
-Θα το προτιμούσα, αλλά μ’ αποφεύγεις.
-Ναι. Έχω κι εγώ τις ιδιοτροπίες μου. Για λέγε. Τί εννοούσες;
-Οι αρχαίοι. Οδηγήθηκαν εξ ανάγκης.
-Στη φιλοσοφία;
-Όχι. Στον Έρωτα τον μεταξύ ανδρών . Μετά γεννήθηκε η φιλοσοφία.
-Προϊόν του κώλου η φιλοσοφία;
-Ασχημονείς.
-Σε χάνω.
-Ας το πιάσουμε απ’ την αρχή. Ποιοι ήταν πιο πολεμοχαρείς; Οι Δωριείς ή οι Ίωνες;
-Οι Δωριείς.
-Καλός είσαι. Γι αυτό και σ’ αυτούς ,Θηβαίους, Βοιωτούς, Θεσσαλούς, ήταν αποδεκτή η σχέση εραστή και ερωμένου. Ανεπτύσσοντο δεσμοί ισχυροί, απολύτως απαραίτητοι στις μάχες.
-Κοίτα ρε, τι μαθαίνει κανείς! Το χεις ψάξει το θέμα, ε;
-Φυσικό δεν είναι;
-Εμένα γι’ αφύσικο μου κάνει, αλλά ας μην επεκταθούμε. Ρε λες γι’ αυτό να τους πήραν παραμάζωμα τους άλλους, στα Λεύκτρα, στη Χαιρώνεια και στη Μαντινεία; Τους έδενε ο κώλος;
-Το ευτελίζεις!
-Συγχώρα με. Ας το πούμε ιερός δεσμός φιλίας. Σου κάνει;
-Πρώτος! Γι αυτό κι ο Πλούταρχος χαρακτηρίζει «ως μόνον αήττητον όντα τον Έρωτα των στρατηγών».
-Απ’ τη Βοιωτία ήταν ο Πλούταρχος;
-Ναι.
-Α, έτσι εξηγείται!
-Θα φύγω!
-Κάτσε, ρε, τώρα που σε βρήκα! Εύθικτος μου βγήκες! Και δε μου λες; Μόνο οι Πελοποννήσιοι κι οι Κρητικοί ήταν στρέϊτ;
-Όχι. Στην Σπάρτη ο εισπνήλας είχε θέση κηδεμόνα.
-Ο ποιος;
-Ο εισπνήλας. Ο εραστής.
-Α, έπρεπε να το καταλάβω από το εις. Έμπαινε δηλαδή.
-Φεύγω!
-Καλά, θα είμαι φρόνιμος. Και ο ωθούμενος, πώς λεγόταν;
-Άϊτας!
-Άιντα, ρε!
-Ναι. Στην Κρήτη δε, γινόντουσαν και προξενιά!
-Άει στο διάλο!
-Εξακριβωμένο. Το αναφέρει ο Στράβων.
-Ανοιχτομάτης ο στραβούλιακας.
-Ναι ,ο φιλήτωρ ( ο εραστής) έκανε πρόταση στους οικείους του ερωμένου κι αυτοί τον αποδέχονταν ή όχι.
-Τι λε ρε; Δηλαδή, «ζητώ την χείρα του κοπελιού»;
-Ακριβώς!
-Και του την έδιναν;
-Άμα τους άρεσε ο γαμπρός!
-Κι οι Αθηναίοι πώς μπήκαν στο κόλπο;
-Γι άλλους λόγους αυτοί. Ήταν θέμα παιδείας. Δεν υπήρχαν βιβλία τότε. Υπήρχαν όμως παιδαγωγοί.
-Έλα, παιδί μου, να σου δείξω τού κώλου σου την τρύπα, δηλαδή!
-Είσαι αισχρός! Ο νέος έπρεπε να έχει πρότυπο!
-Πατέρα δεν είχαν οι αρχαίοι;
-Ναι. Αλλά ο πατέρας, σπανίως εγίνετο πρότυπο τότε. Καθότι η οικογένεια δεν είχε τον δεσμό που έχει σήμερα. Κι έτσι οι νέοι αναζητούσαν τα πρότυπά τους στα γυμναστήρια που ήταν της μόδας εκείνο τον καιρό. Οι παιδαγωγοί , που δεν είχαν μεγάλη διαφορά ηλικίας από τους νέους, καμμιά δεκαριά χρονάκια, σύχναζαν επίσης εκεί. Κι οι νέοι θεωρούσαν μεγάλη τιμή να τους προτιμήσει ένας παιδαγωγός.
-Δε μου τα λες καλά. Και το χούφταλο ο Σωκράτης πώς κατάφερνε και τους κουτούπωνε όλους;
-Τους παιδαγωγούσε θες να πεις. Ε, ένας ήταν ο Σωκράτης!
-Έτσι λοιπόν γίνανε αυτά τα θαυμαστά και τα μεγάλα. Απ’ τους δεσμούς φιλίας και την επιθυμία να μετεμφυσήσουν στους νέους το ωραίο, το καλόν, την ανδρεία, τη σωφροσύνη, την αγνότητα, την πίστη στους νόμους, την ενασχόληση με τα κοινά, τη φιλοκαλία και την αναζήτηση του ιδανικού.
-Τώρα τα λες καλά!
-Βέβαια και κάτι άλλο τους εμφυσούσαν, αλλά κι αυτό ήταν μέρος τής αναζήτησης τού ωραίου.
-Ειρωνεύεσαι.
-Με παρεξηγείς. Το ωραίο σώμα εις τα μάτια του Έλληνος ενεφανίζετο ως έκφρασις μιας ψυχής, μιας ορατής ψυχής, και το κάλλος του ήτο σύνθεσις αδιαίρετος και ανερμήνευτος σαρκός και πνεύματος.
-Μ’ έσκισες τώρα! Πού τα ξέρεις αυτά;
-Διάβασα την εισαγωγή τού Συκουτρή για το Συμπόσιο τού Πλάτωνα.
-Και γιατί μ’ αφήνεις να σου κάνω ανάλυση τόση ώρα;
-Έτσι. Για να δω αν έχεις μελετήσει σε βάθος το χούι σου!

57 σχόλια:

  1. Βρε τον Πλάτωνα, τον Άϊτα.

    Και στα άτακτα σπαρτιατάκια, τους έλεγε ο δάσκαλος :
    "-Έλα αύριο παιδί μου με τον εισπνήλα σου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Ολα τα σφαζω,ολα τα μαχαιρωνω" ηταν τα...προτυπα εκεινης της εποχης!Κι εμεις θαυμαζουμε μερικους που "δεν αφηνουν ουτε ΘΗΛΥΚΙΑ γατα" στην εποχη μας,οπως συνηθιζουμε να λεμε.Βρε,και σ'αυτο λιγοι αποδειχτηκαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτι τέτοια έβλεπα και άρχισα να αμφισβητώ την Ελληνοχριστιανική μου παιδεία !

    http://cla.calpoly.edu/~smarx/courses/251/images/Silenus-Rubens.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τί έγινε, παίδες και κοράσια; Ουδείς με απόψεις Άδωνι (του της Μανωλίδου);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δηλαδή, τούτος είναι τοιούτος ?

    http://www.electronictheatre.co.uk/images/spartantw/spartan6.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ γυμνασμένο τον κόβω. Άρα σύχναζε σε γυμναστήρια. Σε γυμναστήρια σύχναζαν και παιδαγωγοί. Όθεν συμπεραίνεται πως τοιούτος είναι τούτος. Όπερ έδει δείξαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κατσε βρε γιουσαουνη,δεν ειναι ολοι οι γυμνασμενοι πισωγλεντηδες,ουτε ολοι οι ωραιοι ντινγκινταγκες..παραδειγμα ο σακηηης που ειναι αντρακλας με τα ολα του(ουχαχαχαχα)..τελος παντων,η κωλομπαριαση εχει οντως βαθιες ριζες στην αρχαια ελλαδα,αλλα οχι μονο.οι ανατολικοι λαοι,κατα τουρκια μερια,ειχαν παραδοση στον θαυμασμο του αγουρου εφηβικου σωματος(γιουσουφακια και κιοτσεκια (απο εκει βγηκε το τσουτσεκια)και αυτο δεν ωφειλοταν στην ελλειψη γυναικων.βεβαια η διαφορα με τους αρχαιους ημων προγονους ειναι οτι δεν τα γουσταραν γυμνασμενα και δεν εντυναν με μανδυα ..φιλιας και ..σχεσης δασκαλου-μαθητη τις ανωμαλαρες τους,αλλα παραδεχονταν οτι γουσταραν αγορακια..οταν μας ειχαν εδω υποδουλους,μετεφεραν τα γουστα τους,και μεχρι σχετικα προσφατα,οι μαγκες στην λαχαναγορα καταπηδουσαν τα διπαι(πιτσιρικια που ειχαν ξεμεινει στο περιθωριο και εψαχναν για κανα ξεροκομματο)και το θεωρουσαν μαγκια και καθολου ανωμαλια..οι δε αγγλοι,παραδοσιακα, στα φημισμενα τους κολλεγια το εριχναν στο ..τινος ειναι η μαλαπερδα.. και τους εμενε και κουσουρι..
    συμπερασματικα,πηξαμε στους πουστηδες..γωνια-γωνια συντροφοι,μπας και την γλυτωσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έσκισε ο χάρος με την γεωγραφική κατανομή τής πουστιάς. Τύφλα να χει ο Στράβων!
    Παρατήρηση. Δεν είπα εγώ πως όλοι οι γυμνασμένοι είναι πούστηδοι. Αλλά πως στους πούστηδοι αρέσει το γυμνάζεσθαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με φειδώ την επαγωγική μέθοδο εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ε, άσε ,ρε Εύη, να κάνουμε κι ένα λογικό σφάλμα! Όλο με τα άλλα άλματα θ' ασχολούμαστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λογικό άλμα, βεβαίως, βεβαίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η σημερινή «δημοκρατία» των free enterprises έχει τόση σχέση με την αρχαία δημοκρατία, όση σχέση έχουν και τα σκατά με το λιβάνι. Η ίδια λέξη για 2 τελείως διαφορετικά πράγματα. Θεωρώ πολύ λογικό και οι λέξεις «εραστής», «έρως» να διαφέρουν κατά πολύ ως προς την ερμηνεία τους, τότε και τώρα.
    Οι υπερασπιστές λοιπόν του φιλελευθερισμού και των free enterprises ισχυρίζονται σε μεγάλο βαθμό πως η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα υπήρχε κάπως σαν θεσμός και όχι σαν πρόβλημα.
    Τον τελευταίο μάλιστα ισχυρισμό τον ενστερνίζονται και φανατικοί ελληνοχριστιανοί. Οι σημερινοί «ανοιχτόμυαλοι» όταν δεν είναι θύματα προπαγάνδας εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία. Μερικές φορές βέβαια τρώνε τα μούτρα τους, όπως πριν από μερικούς μήνες από τον Αχμαντινετζάντ, όταν στην προσπάθειά τους να παρουσιάσουν το καθεστώς του ως αντιδημοκρατικό ισχυρίστηκαν ότι καταπιέζονται οι ομοφυλόφιλοι. Φυσικά ο μεγάλος τούς κόλλησε στον τοίχο λέγοντας « Στο Ιράν δεν υπάρχει τέτοιου είδους καταπίεση, για τον πολύ απλό λόγο πως δεν έχουμε ομοφυλόφιλους» Χεχεχεχε…

    Πρέπει να γίνει γνωστό πως στην αρχαιότητα οι ομοφυλόφιλοι εστερούντο των πολιτικών δικαιωμάτων, οι δε παιδεραστές αντιμετώπιζαν αυστηρότατες ποινές. Νομίζω αναφέρονται σχετικά οι «Νόμοι» του Πλάτωνα.
    Η λέξη «κίναιδος» σημαίνει την παρά φύσιν ασέλγεια και είχε καθαρά μειωτικό και απαξιωτικό περιεχόμενο. Τα παραπάνω νομίζω ξεκαθαρίζουν πως η ομοφυλοφιλία και η παιδεραστία αντιμετωπιζόταν σαν πρόβλημα και πολύ πιο αυστηρά, σε αντίθεση με σήμερα. Δεν λέω ότι δεν υπήρχε.

    Ατυχής η παράθεση του πίνακα του Ρούμπενς. Το έργο του, χαρακτηριστικό του οποίου είναι κορμιά υπερμεγέθη στα οποία κυριαρχούν οι σάρκες, κατ’αναλογίαν των υπερτροφικών μυών που παρήγαγε ο Μιχαήλ Άγγελος, δείγματα των ρυθμών της Αναγέννησης και του μπαρόκ, στερείται της αρμονίας της αρχαίας ελληνικής περιόδου που παραπέμπει περισσότερο στο ολοκληρωμένο σώμα του οποίου το πνεύμα αποτελεί μια διάσταση, παρά στο μονοδιάστατο κορμί.

    Την κατάταξη στην ίδια κατηγορία με προαναφερθέντες πολιτευτές θα την αντέξω. Εξ’άλλου έχω ακούσει και χειρότερα. Η συσχέτιση μιας άποψης σωστής η λάθος με τον όποιο πολιτευτή το μόνο που μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα είναι η αύξηση της δημοτικότητάς του από σπόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 1. Οι Νόμοι τού Πλάτωνα αναφέρονται στην ιδανική Πολιτεία και δεν εφαρμόσθηκαν ποτέ. Ήταν νόμοι προς εφαρμογήν, άμποτες..........
    2.Το ότι υπήρχαν νόμοι που "τιμωρούσαν" την ομοφυλοφιλία και την παιδεραστία, υπήρχαν. Συνεπώς, υπήρχε πρόβλημα. Η δε αυστηρή εφαρμογή τους ελέγχεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 3. Το χούι ήταν προνόμιο των αριστοκρατικών τάξεων που είχαν την άνεση του αράζειν στα γυμναστήρια. Ο δε ερώμενος είχε την ευκαιρία να μυηθεί στα σαλόνια, να κάνει γνωριμίες, να γίνει γνωστός, να προωθηθεί καταλλήλως. Με κάποια ανταλλάγματα φυσικά. Ο μανδύας τής ανατροφής ήταν ένα καλό προκάλυμα και εν πολλοίς ίσχυε. Η ερμηνεία του ερώ, εραστής, ερώμενος κατά το δοκούν κι όπως μας συμφέρει δεν πείθει, βεβαίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι άμα έμπαινε κάνας νταβραντισμένος εισπνήλας στο γυμναστήριο, όλοι πήγαιναν τοίχο-τοίχο και με ορειχάλκινα σώβρακα.

    Εκτός από τους άϊτες, φυσικά, που την έψαχναν την περιπέτεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν διαφωνούμε usound. Όπως ελέγχεται και αν το φαινόμενο είχε τις διαστάσεις που δίνουν κάποιοι σύγχρονοι. Η θέση μου έχει σχέση μέ τόν τρόπο παρουσίασης καί εκμετάλλευσης από τους openminded του σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φαντάζομαι δεν εννοείς πως το προσέγγισα μ' αυτόν τον τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τον πίνακα τον ανάρτησα για να οριοθετήσω την επαφή μου με την άλλη άποψη και όχι να εικονογραφήσω το κείμενο.
    Εξάλλου ο Σιλένιος υποβαστάζεται απο τους σάτυρους γιατί είναι λάσπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο μεθυσμένος Σειληνος - όχι ο Βαγγέλης - ο δάσκαλος του Βάκχου ΥΠΟΒΑΣΤΑΖΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τους σάτυρους τους κόβω για εισπνήλες.
    Προσοχή Σιλένιε, οι τύποι δε σε ζύγωσαν για καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. φυσικά και όχι usound...θεωρείς το εαυτό σου openminded; χαχαχα...ψάξε γιά υπονοουμενα χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ώπα! Διεισδυτική ματιά η άννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ναι, ρε! Οpenminded τού χτές! ουχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. False Alarm... Είχα μπει με το account της κυράς κτα λάθος, εντωμεταξύ αυτή βλέπει μια μαλακία στο MEGA !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλά, μη στενοχωριέσαι που τον είπες Σιλένιο. Κι αυτός, από το πιώμα, μάλλον δεν θα θυμόταν ακριβώς το όνομά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρε σεις την μαγκιά του ΠΟΥΤΙΝ στις ειδήσεις την είδατε, που πέταξε το στυλό στον Εργοστασιάρχη να υπογράψει τους μισθούς ενώ τον είχε πει πριν λίγο κατσαρίδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δηλαδή, αν κάποια μέρα μας την πει καμιά Άννα ,την πούτσισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Που; που; Φτιάχνομαι με Πούτιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έτσι είμαστε εμείς, οι παλιοί Καγκεμπίτες.
    Αμάσητα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το έδειξε ο ΑΝΤ1, δεν πληρώνανε κάτι χιλιάδες εργάτες και πήγε και καθάρισε.
    Ο άνθρωπος δεν παίζεται τους τα έχωσε στεγνά και έβγαλε ένα BIC ακούμπησε στο τραπέζι το έδειξε και του είπε να υπογράψει το μισθολόγιο.
    Ο τύπος συνομοταξία Αμπράμοβιτς χαμήλωσε το βλέμμα και υπέγραψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αυτός ο Πούτιν ,στην αρχαιότητα θα ήταν μάλλον εραστής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έτσι γίνονται αυτές οι δουλειές. Αλλά πρέπει να είσαι και Πούτιν για να τις κάνεις. Ούτε Γιωργάκης ούτε Κωστάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Aμα ξαναφυγω εγω κυριακατικα για μπανιο και λοιπες αηδιες, χωρις λαπτοπ να μη σωσω να ξαναδω τον Βαλιανατο συμβουλο του George.Mια κυριακατοκη βολτα πηγα και εχασα ολο το μελε...
    Μετα χαρας διαπιστωσα πως η Λουκρητια επεδειξε αυτοσυγκρατηση-τα παντα ειναι σχετικα σε αυτη τη ζωη- στο σχολιο της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η αυτοσυγκράτηση επεδείχθη λόγω του ότι δεν προσεκλήθη στο Συμπόσιο. Κάτσε να την φώναζαν και θα σούλεγα εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλα ας την φωναζαν και κατι Ασπασιες και λοιπες λινατσες θα τρωγαν τη σκονη μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αντε Καληνύχτα, και καλή βδομάδα με υγεία και κανα φράγκο επιτέλους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σίγουρα! Αφού θα το βάζατε στα πόδια άμα τη εμφανίσει της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Για πες μας, ρε Νάντια! Το ρούφαγαν κι οι Κρητικοί το μακαρόνι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. υποθετω -για το μακαρονι, λεμε- αν ηταν τρυπιο, το ρουφαγαν , αν ηταν συμπαγες, το καταπιναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Λοιπον πριν σας καληνυχτησω θα δωσω openminded μανιφεστο περι του θεματος.
    Καποιος πρεπει να πει στα αγορια το εξης:Φιλε gay,homo,queer οπως θες τελος παντων.Κανε ο,τι θες.Πηγαινε με οποιον ανθρωπο θες.Δεν μας ενοχλεις.Τι λες;Συμφωνο συμβιωσης;Μαζι σου.Οχι στις διακρισεις; Μαζι σου. Γενικα σε ο,τι πεις μαζι σου. ΑΛΛΑ, κοψε τα τρελλα περι υιοθεσιας παιδιων, γιατι θα σου open το κρανιο και θα σου βρασω το mind.
    Αυτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. με μπερδευεις με καποιον αλλο ! εγω, στρεητ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. μου είναι αδιανόητο το "ιδιαίτερο" και το "προσωπικό" να ανάγονται σε κεντρικά κοινωνικά ζητήματα, και μάλιστα κάτω από προοδευτικό μανδύα. Ο Μάνος Χατζιδάκις δέν θα το επέτρεπε. Που πήγε ο περίφημος σεβασμός στα προσωπικά δεδομένα;

    Και τι θα πει σύμφωνο συμβίωσης; Ποιά είναι τα τόσο σοβαρά νομικά θέματα που δεν μπορούν να λυθούν παρά μόνο με ένα τέτοιο σύμφωνο;

    Τι είναι ρε Πρωτ το queer;

    Καληνύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. http://www.macedoniaontheweb.com/forum/general-greek-history/7719-myth-homosexuality-ancient-greece-hellas.html

    μαλλον χρειαζεται λιγο ψαξιμο παραπανω το θεμα.....δεν ειναι τοσο απλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. με συγχωρειτε, δεν ξερω αν ειναι σχετικο, μα, τι καραβιες των 5, 20, 40, 90 τεμ. ειναι αυτες στον ΟΛΘ; φοβερο ξεφορτωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Λες να πουλαει ο Αρχοντας Των Νερων και μεγας Λιμεναρχης,Μπλουζ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Tα ειπε η Ευη, Ζαρα.
    Το ξαναδινω:http://www.elook.org/dictionary/queer.html

    Περι συμφωνου:δεν ειναι "κεντρικο" κοινωνικο ζητημα. Ειναι κατα τη γνωμη μου τριτευον κοινωνικο ζητημα. Και αφου η κοινοτητα τους θεωρει πως με το συμφωνω συμβιωσης θα διευκολυνθουν σε θεματα κληρονομικα,φορολογικα κλπ δεν βλεπω γιατι να τους το απαγορευσουμε. Αρκει οπως ειπα να μεινουν εκει και να μην θεσουν θεμα υιοθεσιας παιδιων και βρεθει κανα μουρλοδικαστηριο και τους δικαιωσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Παμε στοιχημα οτι θα βρεθει,Πρωτ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Άλλο η κατανόηση για τον ομοφυλόφιλο άλλο η εξίσωση της ομοφυλοφιλίας με την ετεροφυλοφιλία σαν ισότιμες φυσικές σεξουαλικές εκδηλώσεις. Ο πυρήνας της φυσικής σεξουαλικότητας είναι η αναπαραγωγή. Η ηδονή έπεται. Όπως και στο φαγητό η νοστιμιά έπεται της ανάγκης για διατροφή και επιβίωση. Aρρώστια είναι η ομοφυλοφιλία, αρρώστια και η κατάθλιψη. Δεν κατηγορείς κάποιον για την ασθένειά του. Δεν στέκει. Κανείς δεν διαλέγει να γίνει καταθλιπτικός, κανείς δεν διαλέγει να γίνει ομοφυλόφιλος. Να αφήσουν κάποιοι το παραμύθι της «ελεύθερης»επιλογής, το τόσο διαδεδομένο στις δυτικές κοινωνίες που εξυμνούν κάθε διάσταση της ατομικότητας ακόμη και την πιο ακραία. Ούτε νομίζω πως είναι θέμα γονιδίων. Δεν πιστεύω πως τα γονίδια εν γένει καθορίζουν την συμπεριφορά. Ο Φρόυντ αναφέρει ότι οι ερωτικές αντιλήψεις διαφέρουν από τάξη σε τάξη,είναι γνωστό πως η εργατική τάξη έχει πολύ πιο φυσική σεξουαλική ζωή σε σχέση με την αστική, οι δε ψυχοσεξουαλικές διαταραχές είναι το αντίτιμο της «προόδου», του «πολιτισμού», της «καλλιέργειας». Όλα αυτά καθορίζονται σε τελευταία ανάλυση από το πώς διαμορφώνει το περιβάλλον, πολιτικό, πολιτιστικό, οικονομικό, το πεδίο στο οποίο θα δράσουν τα ένστικτα.
    Να προσθέσω κάτι στα χθεσινά, στο φαινόμενο της ομοφυλοφιλίας στην αρχαιότητα. Νομίζω, και θα το συσχετίσω με ένα προηγούμενο θέμα για τον Σωκράτη, μάλλον παρουσιάστηκε έντονα το φαινόμενο σε μια μικρή σχετικά περίοδο, τότε είναι που εμφανίζεται και ο Σωκράτης. Όπως είχα γράψει τότε η θεωρία της πρωτοκαθεδρίας του Λόγου εις βάρος των ενστίκτων ήταν ίσως μια αναγκαστική επιλογή μπροστά στην αναρχία των ενστίκτων. Η καταπίεση όμως πού διάλεξαν δεν ήταν λύση. Βέβαια τα αποτελέσματα της σωκρατικής ηθικής δεν φάνηκαν από την μια μέρα στην άλλη. Σήμερα γίνονται πιο φανερά.
    Να επανέλθω στην πεζή καθημερινότητα. Είναι πολύ πούστικη πρόταση το σύμφωνο συμβίωσης. Και μεταφορικά και κυριολεκτικά. Τα υποτιθέμενα θετικά ( ας μου εξηγήσει κάποιος ποια είναι ) είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στα αρνητικά. Δεν είναι θέμα ηθικής, ούτε ηθικολογίας. Είναι θέμα αισθητικής. Είναι θέμα φυσικής τάξης. Η επιχειρηματολογία του συμφώνου συμβίωσης μπάζει από παντού. Με παρόμοιες λογικές θα μπορούσε να προταθεί σύμφωνο συμβίωσης για 3 η 4 η 5 άτομα μαζί. Να μια καινοτόμος ιδέα, προοδευτική, να μπούμε στο μάτι στους προοδευτικούς ευρωπαίους εμείς οι οπισθοδρομικοί βαλκάνιοι και ανατολίτες.Όπου στο εξωτερικό ισχύει το σύμφωνο συμβίωσης είναι γιατί επεβλήθη από τα πάνω, κανένα κοινωνικό αίτημα δεν ικανοποίησε, περισσότερο διχάζει την κοιωνία, την αποπροσανατολίζει, πράγμα που καθόλου δεν ενοχλεί τα νεοταξίτικα φιλελεύθερα κεφάλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Kοιτα Ζαρα,επειδη το συμφωνο συμβιωσης οντως το υποστηριζουν εντονα τα ρεταλια της φωτισμενης "προοδου" που εισεπραξαν πρωτοφανες μαυρισμα προσφατα και μυαλο δεν εβαλαν,δεν θα το υπερασπιστω αλλο.Ειπα τη γνωμη μου και εξηγησα και τους λογους.Αντιλαμβανομαι πληρως την οπτικη σου και δεν διαφωνω μαζι σου στην αναλυση.Αλλα για να στο πω απλα:πιστευω οτι με το συμφωνο συμβιωσης δε χαθηκε ο κοσμος και αν περασει.Ασε τα παιδια να κανουν και καμια νικη.Τρελλαθηκαν απο την πολλη γιουχα....

    Ωρα να μιλησουμε για αντρες.22χρονια πριν.Ολα τα λεφτα στο 3:30 και στο 5:20.
    Kαι εσυ Γκαλη παρτους το κεφαλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή